lördag 11 juni 2016

Trevliga dagar

I veckan har jag och Lillen spenderat några fina dagar hos Modern och Fadern. Lillen hade fullt upp med att umgås med mormor, morfar och sina morbröder, öva på att ställa sig mot diverse möbler, leka med en massa roliga leksaker, träffa kompisen S, sitta i Moffes traktorer...

Själv passade jag på att dricka kaffe ur fina koppar...
...dricka te ur fina muggar...
... ha fruktstund (åt inte upp all frukt själv...;))...
 ...torkad kiwi var inte så gott som det såg ut, hade nån konstig bismak av...motorolja???

Det blev även en hel del barnvagnspromenader över stock och sten...

...stötte på en del djur men det var bara hararna som lät sig fångas på bild...

...blev lite handarbetande förstås. Började med att prova sy ett linne av ett loppistyg.
Passformen blev rätt bra men när jag drog lite i tyget hände det här:
 Vet inte om det var dålig kvalitet på tyget eller om det på något vis var för gammalt och liksom hade "torkat"... Synd hursomhelst på ett så fint tyg...
Tur att jag hade andra handarbeten med mig...
...mer om de kommer i separata inlägg framöver.

Jag och Lillen tackar för några fina dagar, vi längtar redan tillbaka!!

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt alltihop ser ut!
    Ja du, det var en vecka jag mer än gärna lägger bakom mig! Allting är tack och lov på bättringsvägen, just nu i alla fall :)

    SvaraRadera