söndag 19 augusti 2018

Ullbyxor modell större

Så har även blivande storebror fått sig ett par ullbyxor. Byxorna till kommande bebisen finns här. Dessa är i strl 3-4 år. Färgerna blev tyvärr ganska blaskiga på bilderna.



Utlovad storleksjämförelse på bebisbyxa och större byxa:) P.g.a. ribbstickningen är de väldigt töjbara!


Bingo, bingo... Tycker mig nog kunna kryssa i "delta i en skaparjunta" då dessa byxor har hängt med till mina päron och jag stickat i sällskap med en stickande moder, jag har suttit vid en sjö och stickat tillsammans med min fina, stickande vän och ett gäng jordgubbsmackor och de har hängt med på vegansk picknick i en park och haft sällskap av en annan fin, broderande kompis.



2 kommentarer:

  1. Va, fina dom blev, nu behöver du bara göra ett par till dig själv och din gubbe. ��

    /Hemlig Prinsessa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha, har faktiskt hittat ett mönster på stickade tights i vuxenstorlek och skulle helt seriöst vilja göra dem till mig själv men inser att jag nog skulle tappa lusten ändå halvvägs... Men ett par till gubben, hmm...nja...får konstiga bilder i huvudet, haha:D

      Radera