lördag 23 juli 2016

Hästskjortan

Den här skjortan fick jag tidigare i vår. Tyvärr fattades det en knapp och eftersom jag inte hade en exakt likadan att sätta dit fick det bli ett byte till helt andra andra knappar.
 Såhär såg de ursprungliga ut:
Sydde även fast en bit spets överst på bröstfickorna.
 De secondhandfyndade knapparna som fick ersätta de vita som satt där förut:
När man har en "bad-hair-day" kan det vara ganska skönt att bara dra på sig ett hästhuvud när det är dags för fotografering... ;)


8 kommentarer:

  1. Förutom att skjortan blev till en superfin blus, är ju bara hästhuvudet för tokigt roligt :) :) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha,ja jag kände mig riktigt fin i det där huvudet!!;)

      Radera
  2. Alltså haha, så himla bra styling med hästhuvudet! Jag är alltid obekväm när jag ska fota alster som måste sitta på kroppen - detta var en himla bra lösning ;) Och det blev ett mycket intressantare plagg med din uppdatering, fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker verkligen inte om att vara med på foton - speciellt inte såna som andra ska se men med huvudet på kände jag mig riktigt bekväm framför kameran;)

      Radera
  3. Hahahaha asså det här var den bästa outfitbilden på länge!!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar ju hästar men... den pållen såg lite läskig ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vanudå??? Jag är ju jättefin som häst;)

      Radera